Digitális ügyintézés

    Nyíregyháza Megyei Jogú Város Hatósági Főosztály Közterület-felügyelete tájékoztatja a lakosságot, hogy 2016. október 1-től egy új szakalkalmazás segítségével digitális ügyintézésre tér át. A felügyelők közterületen történő intézkedés során okos eszközökkel rögzítenek adatokat, a helyszínen digitálisan állítják elő az intézkedéshez kapcsolódó nyomtatványokat.
A Digitális Város programhoz szorosan illeszkedve az alkalmazás segítségével az ügyfelek, a megfelelő azonosító adatok megadása után, a városháza hivatalos honlapján (http://varoshaza.nyiregyhaza.hu) a közterület-felügyeleti intézkedések menüpontban megtekinthetik az ügyükre vonatkozó adatokat.
Amennyiben ügyeikkel kapcsolatban további információra van szükség, a Közterület-felügyelet új székhelyén a Bethlen Gábor utca 1. szám alatt, ügyfélszolgálati időben fogadja az ügyfeleket.

– Nyíregyháza MJV Polgármesteri Hivatala –
– Fotó: nyiregyhazaponthu –

Be the first to comment

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .